Ogromną zaletą Azerbejdżanu jest to, że na stosunkowo małym terytorium można znaleźć wiele wyjątkowych miejsc

Chcemy zmobilizować polskich touroperatorów do wzbogacania programów takich wyjazdów o wizytę w Azerbejdżanie – mówi Florian Sengstschmid, prezes Azerskiej Rady ds. Turystyki i główny doradca Państwowej Agencji Turystyki Republiki Azerbejdżanu.

 

 

  rt 2019 11a 17

 

Azerbejdżan to nowy kierunek na europejskim rynku turystycznym. Jakie rynki są kluczowe z punktu widzenia tego kraju?

Faktycznie jest to nowość. My jako izba zaczęliśmy intensywnie działać na europejskim rynku niedawno. Działamy jednak energicznie. Prezentowaliśmy się m.in. na ostatnich targach WTM w Londynie. Musimy najpierw wykonać działania na podstawowym poziomie, dla naszej marki. Wielu ludzi ma jakieś nieprawdziwe, czasem nie najlepsze wyobrażenia o Azerbejdżanie. Tymczasem wszystko wygląda zupełnie inaczej, niż wielu ludzi sądzi, i my chcemy im pokazać, jaki jest naprawdę ten kraj. Czas, żeby dowiedzieli się, co Azerbejdżan ma do zaoferowania w zakresie turystyki, zobaczyli, jakie wrażenia można tam znaleźć i jak przyjaźni są mieszkańcy kraju. Dlatego będziemy teraz prowadzić działania na kilku kluczowych dla nas rynkach. W Europie są to Niemcy, gdzie w ostatnim roku otworzyliśmy biuro. Pozostałe rynki to m.in. Chiny, Indie, Bliski Wschód. Poza tym będziemy starali się obserwować i działać na rynkach, gdzie widzimy potencjał dla naszej turystyki przyjazdowej. Dotyczy to m.in. krajów sąsiadujących z Azerbejdżanem. Polska jest również krajem, w którym zamierzamy wykazać się aktywnością. 

Oferta turystyczna Azerbejdżanu jest bardzo różnorodna. Są tu wysokie góry, ośrodki narciarskie, ale również ciepły klimat, winnice. Co będzie najważniejsze z punktu widzenia promocji?

Będziemy to różnicować w zależności od rynku i odbiorcy. W przypadku polskiego rynku widzimy potencjał dla turystyki górskiej. Nasze działania będą więc na...


Wydanie: 11/2019, WYWIAD RYNKU TURYSTYCZNEGO
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail