FlixMobility uruchamia usługę FlixCar we Francji

2019-12-19

Spółka FlixMobility, globalny dostawca mobilności, uruchamia usługę carpoolingu o nazwie FlixCar. Pierwszym krajem, w którym pasażerowie mogą skorzystać z nowego produktu jest Francja. Usługa jest bezpłatna i uzupełni siatkę połączeń autobusowych FlixBusa.

FlixCar

 

FlixCar daje możliwość łączenia kierowców i pasażerów, którzy podróżują tą samą trasą. Podobnie jak FlixTrain, FlixCar zostanie zintegrowany z ekosystemem FlixMobility. Usługa jest całkowicie darmowa dla użytkowników zarówno dla kierowcy, jak i pasażera. FlixCar nie wymaga prowizji od swoich użytkowników, a płatność dokonywana jest bezpośrednio między pasażerem a kierowcą. Ponadto rejestracja na platformie jest niezwykle prosta – wystarczą zaledwie 3 kliknięcia, aby rozpocząć wyszukiwanie przejazdu. Użytkownicy korzystający z carpoolingu za pośrednictwem innych serwisów mogą przenieść swoje wcześniejsze doświadczenia i oceny na stronę FlixCar, dostępnej pod adresem www.flixcar.fr.

FlixCar ma być przede wszystkim uzupełnieniem autobusowej siatki połączeń, która łączy obecnie ponad 2500 destynacji w 30 krajach. – Dzięki nowej usłudze nasi pasażerowie będą mogli łączyć przejazdy autobusem z usługą carpoolingu dla pierwszej i ostatniej mili, zwłaszcza w przypadku miejscowości, które są obecnie trudne lub niemożliwe do osiągnięcia za pomocą innych środków komunikacji publicznej lub które dysponują mniejszą liczbą połączeń – komentuje Michał Leman, dyrektor zarządzający w Polsce i na Ukrainie – Chcemy, aby FlixBus był rozumiany nie tylko jako autobus, ale jako platforma mobilności.

Podróż autobusem dalekobieżnym oraz korzystanie z przejazdów współdzielonych należą do jednych z najbardziej przyjaznych środowisku środków transportu. Ich ślad węglowy jest około 3 razy niższy niż w przypadku prywatnych przejazdów samochodem osobowym, którymi średnio podróżuje 1,5 osoby.


Aktualności
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail