Marketingowe know-how w turystyce - szkolenia na TOUR SALON 2020

2020-01-31

W dniach 14-16 lutego na Międzynarodowych Targach Poznańskich odbędzie się 31. edycja Targów Regionów i Produktów Turystycznych TOUR SALON. To wydarzenie nie tylko dla miłośników podróży, ale także spotkanie przedstawicieli branży, wspólne dyskusje i wartościowe szkolenia.

 TourS

Przedstawicielom regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych oraz urzędów miast, gmin, a także powiatów odpowiedzialnych za promocję miejsc, w szczególności w mediach społecznościowych, polecamy udział w cyklu spotkań, zaplanowanych również na 14 lutego,  pozwalających poznać Instagram jako narzędzie promocji, a także zapoznać się
z podstawowymi zasadami przygotowania atrakcyjnych zdjęć z wykorzystaniem aparatu
w telefonie.

Jako pierwsze odbędzie się szkolenie „Instagram, czyli narzędzie promocji marki
na wyciągnięcie dłoni”, podczas którego będzie można dowiedzieć się jak skutecznie promować się na Instagramie; jak używać Stories do promocji marki i przyciągania nowych obserwatorów; jak zrobić profesjonalne zdjęcia bez lustrzanki. Prelegenci zaprezentują także darmowe sposoby na atrakcyjne stories - aplikacje, które ułatwią życie. Uzupełnieniem tego spotkania będą warsztaty fotografii mobilnej, podczas których uczestnicy poznają zasady robienia atrakcyjnych zdjęć z wykorzystaniem telefonu oraz ich obrabiania pod social media.

Udział dla przedstawicieli branży turystycznej w targach TOUR SALON jest bezpłatny po wcześniejszej akredytacji w serwisie mtp24.pl. Zasady akredytacji branżowych dostępne są TUTAJ


Komunikaty Branżowe

To też może Cię zainteresować





W najnowszym wydaniu
 





  
Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail