Koronawirus jak zapanować nad komunikacją?

Obecna sytuacja związana z rozwojem pandemii koronawirusa stawia przed firmami z branży turystycznej wiele wyzwań, również tych komunikacyjnych. Agencja Komunikacji Catchers opracowała zbiór rekomendacji, jak skutecznie przedstawić swoje postulaty różnym grupom interesariuszy oraz zakomunikować często niełatwe zmiany.

rt 2020 02a 03

Pandemia koronawirusa sparaliżowała całą Polskę, zmuszając większość osób do pozostania w domach. Branża turystyczna to jeden z sektorów, które obecna sytuacja dotknęła najmocniej. W podbramkowej sytuacji znajdują się zarówno przewoźnicy, hotelarze, jak i organizatorzy wycieczek. Wielu przedsiębiorców niepewnie patrzy w przyszłość, obawiając się o dalsze losy swojego biznesu. Oznacza to często konieczność podjęcia trudnych decyzji, które muszą zostać w odpowiedni sposób zakomunikowane. W tym trudnym dla branży czasie należy ze szczególną uważnością wypracować cele komunikacyjne. Kluczowe jest utrzymanie dialogu z grupami docelowymi, takimi jak pracownicy, klienci czy dostawcy, i zapewnienie im dostępu do niezbędnych informacji. Brak informacji powoduje nierzadko większy stres niż przekazanie nawet najtrudniejszych wiadomości. Ważne jest, by komunikację cechowały empatia i partnerskie relacje. 

Komunikat

Treść komunikatu powinna być wyczerpująca i nie pozostawiać miejsca na wątpliwości. W razie braku kompletnych informacji należy wyznaczyć datę, kiedy zostanie przedstawione kolejne stanowisko firmy, i bezwzględnie się...



Karolina Kędziora, Hubert Ko szela

Wydanie: 3/2020, ŚWIAT BRANŻY
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail