świat

Arabia Sudyjska szkoli przedsiębiorców turystycznych

2021-03-15

Władze Arabii Saudyjskiej rozpoczęły program mający na celu edukację lokalnych firm z branży turystycznej - Tourism Shapers. SAudi2

Tourism Shapers ma na celu nie tylko wspieranie już istniejących ofert sektora turystycznego, ale także inspirowanie małych i średnich firm w Arabii Saudyjskiej do poszukiwania nowych możliwości w branży, aby mogły rozwijać swoją działalność. Inicjatywa rozpoczęła się od serii comiesięcznych interaktywnych seminariów internetowych. Każda sesja koncentruje się na innym temacie i ma na celu wyposażenie odbiorców w sprawdzone metody, kluczowe uwagi i informacje, które pozwolą im skutecznie uczestniczyć w rozwoju branży turystycznej. W pierwszym seminarium internetowym „Przyszłość podróży i turystyki” wzięli udział przywódcy Noor Nugali, zastępca redaktora naczelnego Arab News, ekspert ds. Podróży i założycielka start-upów, Why Bolt, Aya Sadder i Abdulrahman Bakhsh, Podzielili się oni z uczestnikami spostrzeżeniami i opiniami na temat branży turystycznej jutra oraz tego, jak firmy mogą się dostosować i ewoluować w przyszłości.

Podczas sesji Aya Sadder, która była głownym mówcą opowiadała o tym jak firmy muszą być bardziej elastyczne w niepewnych czasach. Kolejne webinarium skupi się na strategii cenowej dla firm turystycznych. W sumie planowana jest cała seria takich spotkań.

Tourism Shapers jest częścią z działań, które mają uczynić Arabię Saudyjską jednym z głównych krajów odwiedzanych przez turystów. Docelowo Królestwo chce przyjmować nawet 100 mln turystów rocznie.

 


Aktualności

To też może Cię zainteresować







W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail