europa

Chorwackie Volosko wśród najpiękniejszych „ukrytych skarbów” Europy

2021-07-21

Prestiżowa organizacja turystyczna European Best Destinations doceniła ofertę gastronomiczną Volosko, a także wyjątkową, artystyczną atmosferę tego historycznego miasteczka.
 Opatija Vladimir Franolic1

fot: Vladimir_Franolic

European Best Destinations, której portal turystyczny ma ponad sześć milionów odwiedzających, wybrała sąsiadujące ze sobą miejscowości Opatija i Volosko jako jeden z najpiękniejszych „ukrytych skarbów” Europy. Volosko swoją pozycję zawdzięcza decyzji podróżujących, którzy wybrali tę miejscowość spośród ponad 280 destynacji na całym kontynencie.
 
- W tej rybackiej wiosce w Zatoce Kvarnerskiej bije samo serce morza. Volosko to miejsce, które koniecznie trzeba odwiedzić, a także skosztować pysznych, świeżych ryb i owoców morza. Spacerując uliczkami miejscowości Volosko można rozkoszować się przyjazną, autentyczną atmosferą i jednocześnie odkryć liczne pracownie artystów. Na Gości czekają występy tradycyjnych klap, koncerty jazzowe i wiele innych wydarzeń kulturalnych i artystycznych – pisze o Volosku European Best Destinations i podkreśla, że mowa o miasteczku leżącym w sąsiedztwie Opatiji, którą nazywa nie tylko jednym z najpiękniejszych miejsc w Chorwacji, ale również rajem dla miłośników wellnessu, relaksu i... czekolady.
 
Wraz z Volosko, wśród 10 „ukrytych skarbów” znalazły się m.in. francuskie, belgijskie, hiszpańskie, brytyjskie, szwedzkie i włoskie miejscowości turystyczne.
 
- To ważne wyróżnienie dla Volosko i świetna zachęta do dalszej pracy nad promocją naszej Riwiery. European Best Destinations to jedna z najważniejszych organizacji turystycznych, której rekomendacje docierają do milionów ludzi. Są też cytowane przez największe media, takie jak Forbes czy Conde Nast Traveler. Mamy nadzieję, że dzięki temu wyborowi wzrośnie zainteresowanie miejscowością Volosko nie tylko wśród odwiedzających Opatiję i okolice. Będziemy nadal promować Volosko jako destynację wyjątkową, z topową ofertą gastronomiczną, artystyczną duszą i wyjątkową atmosferą. Właśnie taki był cel naszego projektu „Feel & Taste”. Promując Opatiję i Volosko jako nowy produkt turystyczny, szczególną uwagę zwróciliśmy na lokalne składniki i tradycję kulinarną, kulturową kreatywność oraz doznania, oferowane przez Volosko jego gościom powiedziała dyrektor Wspólnoty Turystycznej Miasta Opatiji, Suzi Petričić.


Polecamy

To też może Cię zainteresować







W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail