przewoźnicy

Bilety Arrivy dostepne w programie Wspólny Bilet

2022-01-25

Od 25 stycznia br. w ramach Wspólnego Biletu można online kupić bilety na połączenia oferowane przez firmę Arriva RP. Dzięki temu łączone podróże po Polsce są wygodne, a zakup biletu szybki oraz sprawny.

rails 3309912 1280

Wspólny Bilet to usługa, dzięki której pasażerowie kolei w Polsce mogą kupić jeden bilet na całą podróż – niezależenie od tego, z jakich pociągów korzystają i na jakich trasach podróżują. Oferta dotyczy przewoźników z Grupy PKP oraz kolei regionalnych. Od początku funkcjonowania oferty skorzystało z niej blisko 1,2 mln pasażerów.

W ramach Wspólnego Biletu podróżni mogą skorzystać z oferty 10 przewoźników. Dzięki tysiącom możliwych połączeń dalekobieżnych, regionalnych i podmiejskich pasażerowie bez problemu dotrą do wielu miejsc w Polsce bez konieczności kupowania biletu na podróż każdym z pociągów, lecz na jednym blankiecie, w ramach jednej transakcji. To duże usprawnienie w podróżowaniu po kraju - mówi Andrzej Bittel, Sekretarz Stanu w Ministerstwie Infrastruktury.

Chcemy, aby podróże koleją były komfortowe na każdym etapie, rozpoczynając już od zakupu biletu. Wierzymy, że dobra oferta dostosowana do potrzeb klientów przyczyni się do wzrostu liczby pasażerów i sprawi, że pociąg stanie się środkiem transportu pierwszego wyboru. Ułatwienie planowania podróży i zakupu biletów to bardzo ważne elementy budowy oferty dla pasażera. Uzupełniają one wielkie, realizowane dziś przez spółki Grupy PKP inwestycje
w polską kolej – mówi Krzysztof Mamiński, Prezes Zarządu PKP S.A. i Przewodniczący Rady Nadzorczej PKP Intercity S.A.

Od 25 stycznia br. możliwość zakupu Wspólnego Biletu w systemie BILKOM została rozszerzona o ofertę przewoźnika Arriva RP.

Inicjatorem wdrożenia Wspólnego Biletu było Ministerstwo Infrastruktury, a od strony technicznej za jego przygotowanie odpowiedzialna jest spółka PKP Informatyka, która uczestniczyła w każdej fazie realizacji tego projektu - analizy, projektowania, programowania, a obecnie zapewnia jego rozwój i utrzymanie.

System BILKOM jest jednym z kluczowych  produktów naszej spółki. PKP Informatyka nie tylko zapewnia stały rozwój technologiczny, ale także  realizację funkcjonalnych wymagań  użytkowników.  Ich potrzeby często inicjują nasze plany rozwojowe. W ramach rozwoju systemu najważniejszym postulatem podróżnych jest możliwość zakupu pełnej oferty rynku w jednej aplikacji, a oferty wszystkich przewoźników działających w ramach Wspólnego Biletu dostępne były online w systemie BILKOM. Wspólnie z PKP Intercity prowadzimy rozmowy
z kolejnymi przewoźnikami, których zachęcamy do włączenia ofert na platformę BILKOM – mówi Tadeusz Turzyński, Prezes Zarządu PKP Informatyka, firmy odpowiadającej za utrzymanie oraz rozwój systemu BILKOM.

Kolejny etap rozbudowy Wspólnego Biletu to wprowadzenie oferty przewoźników autobusowych oraz lokalnego transportu zbiorowego w poszczególnych aglomeracjach.


Aktualności

To też może Cię zainteresować







W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail