UNWTO stawia na cyfrową przyszłość turystyki

UNWTO ogłosiło uruchomienie programu Digital Futures, którego celem jest przyspieszenie przyjmowania nowych technologii wśród przedsiębiorstw turystycznych.

 Opracowana we współpracy z czołowymi światowymi firmami technologicznymi, finansowymi i biznesowymi, jak np. Mastercard, inicjatywa koncentruje się na małych i średnich przedsiębiorstwach, które stanowią 80 proc. wszystkich przedsiębiorstw turystycznych. UNWTO ma na celu dotarcie do co najmniej 1 mln MŚP z branży turystycznej w okresie trwania programu, zapewniając im podstawowe umiejętności i wiedzę niezbędną do wykorzystania nowych i powstających technologii. Program Digital Futures pomoże im pokonać skutki pandemii i pchnąć naprzód sektor, napędzany innowacjami i nowymi technologiami. – Małe firmy są podstawą turystyki. Program Digital Futures pomoże im podnieść się po skutkach pandemii, zapewniając MŚP odpowiednie wytyczne i narzędzia – powiedział sekretarz generalny UNWTO Zurab Pololikashvili. Program opiera się na narzędziu do diagnostyki gotowości cyfrowej, które porównuje MŚP w kluczowych wymiarach cyfrowych – łączności, rozwoju firmy, handlu elektronicznego, big data i analityki oraz płatności i bezpieczeństwa. W inauguracyjnym wydarzeniu, które odbyło się w IE Tower w Madrycie, wzięło udział około 200 uczestników, w tym ambasadorowie w Hiszpanii państw członkowskich UNWTO, a także agencje inwestycyjne i promocyjne oraz same MŚP. 


Wydanie: 5/2022, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail