Promocja polski w Austrii i Szwajcarii

Kampania Poland Soul Travel pokazuje Austriakom i Szwajcarom możliwości odpoczynku w Polsce i zabiera ich w podróż po pięciu malowniczych regionach w stylu slow.

 Urokliwe pensjonaty, miasteczka uzdrowiskowe, zapierająca dech w piersiach natura – to tylko niektóre elementy kampanii Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Wiedniu. Beskid Niski, Sudety, Podlasie, Górny Śląsk i Kaszuby – właśnie te regiony promuje w Austrii i Szwajcarii kampania Poland Soul Travel. Projekt tworzy nowy obraz naszego kraju w duchu slow, podkreślając jego gościnność, przyrodę, wyjątkowe zabytki, wyśmienite jedzenie, a także przypominając, że Polska to po prostu bezpieczne miejsce na urlop. Zachęca również mieszkańców krajów alpejskich do aktywnego wypoczynku w Polsce, prezentując rekomendacje dla miłośników kolarstwa, kajakarstwa, windsurfingu, kitesurfingu czy jazdy konnej. W realizacji kampanii pomogli pełni pasji właściciele gospodarstw agroturystycznych i lokalnych pensjonatów, którzy zostali przewodnikami po wybranych regionach, jak nikt inny znając ich tradycje, historię oraz kulturę. Wszystkie miejsca i atrakcje przedstawione zostały zgodnie z ideą turystyki slow. Kampania Poland Soul Travel ma pokazać, że Polska jest miejscem, w którym można się zresetować, a przy tym podziwiać piękno tutejszych regionów. Bo w Polsce też jest pięknie! – zapewnia dyrektor Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Wiedniu Marcin Płachno. Realizowany projekt jest szczególnie ważny dla właścicieli niewielkich ośrodków wypoczynkowych, które ze względu na pandemię, kryzys ekonomiczny oraz sytuację w Ukrainie ucierpiały najbardziej. – Taki projekt był bardzo potrzebny, zważywszy na obecną sytuację. Należy jak najszybciej odczarować turystykę we wschodniej Polsce pod kątem bezpieczeństwa. Stykamy się z odmowami przyjazdu ze strony gości zagranicznych, którzy boją się wojny w Ukrainie i sytuacji z uchodźcami przy granicy z Białorusią. A u nas miło i spokojnie, zapraszamy – tłumaczy Agnieszka Piotrowska, właścicielka Zagrody Kuwasy na Podlasiu, jednego z miejsc wyróżnionych w tej kampanii.


Wydanie: 7/2022, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail