przewoźnicy

BlaBlaCar promuje się w lublinie

2022-10-11

Lublin zyskuje na popularności wśród podróżujących – tak wynika z danych platformy przejazdów współdzielonych i autobusowych BlaBlaCar. Dla tych ostatnich sprzedaż biletów we wspomnianym serwisie wzrosła w ostatnim czasie aż o 300 proc. Tym samym Lubelszczyzna uplasowała się na drugiej lokacie w kraju pod kątem najpopularniejszych regionów rezerwujących przejazd autobusem w BlaBlaCar, ustępując jedynie Małopolsce.

BlaBaCar kampania promocyjna Lublin 3

Dokąd udają się Lublinianie?

Według danych BlaBlaCar za okres czerwiec-sierpień br. najpopularniejszą trasą autobusową na platformie była oś Lublin-Zamość. Sprzedaż biletów na tym kierunku wzrosła 10-krotnie w przeciągu roku. Wśród innych popularnych tras z Lublina znajdują się również Kraków, Biała-Podlaska, Warszawa, Rzeszów czy Łódź. Obecnie na platformie blablacar.pl/bus z grodu Lubla można rezerwować bilety autobusowe od przeszło 60 przewoźników – bez konieczności stania w kolejce do kasy i z gwarancją dostępnego miejsca.

– W wakacje tego roku popyt na przejazdy autobusowe na terenie woj. lubelskiego, rezerwowane za pośrednictwem platformy BlaBlaCar wzrósł rok do roku o około 300 proc. Co więcej, również w kontekście przejazdów współdzielonych aranżowanych przez BlaBlaCar trasa Lublin-Warszawa już od dłuższego czasu plasuje się jako jedna z trzech najpopularniejszych w kraju – mówi Olgierd Szyłejko, Country Manager BlaBlaCar. – Jednak fala ta nie zatrzymała się wraz z końcem okresu urlopowego. Lublin wciąż pozostaje magnesem dla podróżujących, chociażby ze względu rozpoczęcie roku akademickiego – dodaje Olgierd Szyłejko.

Październik to nie tylko czas napływu studentów do stolicy lubelskiego. Wraz z początkiem tego miesiąca BlaBlaCar rozpoczął kampanię promocyjną adresowaną do lublinian, której głównym elementem są przejazdy za połowę ceny – m.in. połączenie Lublin-Kraków dostępne jest za 31 zł zamiast 62 zł, Lubin-Warszawa za 18 zł (wcześniej 36 zł) czy Lublin-Zamość za nawet 12.5 zł (25 zł). Promocję obejmuje również kampania billboardowa i online, realizowana na platformach YouTube, Facebook oraz TikTok.

Działania potrwają do końca roku. Jednak ich najbardziej spektakularny element nie został jeszcze ujawniony. Co to będzie? Warto mieć oczy szeroko otwarte i spodziewać się niespodziewanego.


Aktualności

To też może Cię zainteresować







W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail