W swojej globalnej ekspansji AERTiCKET wybiera firmę Amadeus jako preferowanego partnera technologicznego w celu uzyskania dostępu do treści pochodzących z NDC i przedłuża współpracę.
Amadeus i AERTiCKET wzmocniły swoje dotychczasowe partnerstwo nową długoterminową umową. W jej ramach wieloletniej agregator w pełni integruje kilka rozwiązań Amadeus ze swoim środowiskiem informatycznym, aby przyspieszyć swoją globalną ekspansję. W ramach umowy AERTiCKET, jeden z największych konsolidatorów biletów lotniczych na świecie, dysponujący bazą danych zawierającą ponad 55 milionów taryf dostępnych dla biur podróży, wykorzysta zalety platformy Amadeus Travel Platform, aby uzyskać dostęp do treści pochodzących z NDC. Amadeus był głównym motorem NDC od momentu powstania standardu technologicznego i dużo zainwestował w rozwój ulepszonych możliwości sprzedaży detalicznej, aby umożliwić tę zmianę w branży turystycznej. Ponadto AERTiCKET będzie korzystać ze wspólnie opracowanego rozwiązania opartego na technologii Amadeus Search, która poprawia zdolność znajdowania konkurencyjnych taryf poprzez uczenie maszynowe i obliczenia uwzględniające komercyjne zasady AERTiCKET.
- Byliśmy pierwszymi użytkownikami NDC. Umowa daje teraz możliwość korzystania z rozwiązań Amadeus obsługujących NDC i udostępniania treści pochodzących z NDC naszym klientom stacjonarnym i internetowym biurom podróży za pośrednictwem Amadeus - mówi Rainer Klee, założyciel i CEO firmy AERTiCKET. - Rozwijamy się na całym świecie i potrzebujemy coraz większej skali i wydajności. Ponieważ prowadzimy platformę obejmującą ponad 100 partnerów konsolidujących w 102 krajach, Amadeus jest odpowiednim partnerem, który optymalnie wspiera nas w naszych strategicznych celach. Rozszerzone partnerstwo podkreśla siłę jego rozwiązań oraz korzyści, jakie zapewnia nam Amadeus – dodaje Klee.
— Jesteśmy bardzo zadowoleni z dalszego pogłębiania naszej współpracy z firmą AERTiCKET. Jest to jeden z najbardziej innowacyjnych i zorientowanych na technologię graczy na rynku i cieszymy się, że możemy wspierać jego globalny rozwój naszą technologią — mówi Anna Kofoed, wiceprezes wykonawczy ds. regionu EMEA Sprzedawcy podróży w firmie Amadeus.