hotele

Rekordowa majówka w nadmorskich obiektach PHH

2023-05-12

Spółka Polski Holding Hotelowy podsumowała wyniki za ostatni długi, majowy weekend w swoich nadmorskich obiektach.

 Wykresy majowka 3

Podczas ostatniego, długiego weekendu majowego nadmorskie obiekty PHH odnotowały bardzo wysoką frekwencję na poziomie ok. 83 proc. Widać to na przykładzie obłożenia w dwóch obiektach Golden Tulip w Gdańsku i Międzyzdrojach, a także w hotelu Best Western w Juracie. Nastąpił również wzrost ceny średniej z 343 zł podczas majówki w 2022 r. do 445 zł w stosunku do analogicznego okresu w tym roku.

– Cieszy nas to, że turyści dopisują i wybierają polskie kurorty na wypoczynek. Przekłada się to również na wyższe wyniki finansowe dla naszych wypoczynkowych obiektów, a w konsekwencji dla całej spółki. Większa liczba gości w połączeniu z wyższą o 102 zł ceną średnią daje nam wzrost przychodów o 56,3 proc. w naszych nadmorskich kurortach – z 703,8 tys. zł podczas majówki w 2022 r. do 1,1 mln zł w tym roku – podsumowuje Paulina Mazurkiewicz-Kurek, dyrektor pionu finansów w spółce PHH.


Aktualności

To też może Cię zainteresować







W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail