europa

Zimowa kampania Tyrolu

2025-01-10

Zimowa kampania Tirol Werbung opiera się na znanym sloganie „Always there for you” i podkreśla wyjątkowe relacje między rodzinami gospodarzy a ich gośćmi. Rodzinna atmosfera, wyjątkowe doświadczenia i szczere, autentyczne opinie.

 

Tyrol1

 

W Tyrolu 92 procent firm turystycznych to firmy rodzinne, co jest najwyższym wynikiem według międzynarodowych standardów. „Rodzinne firmy odgrywają kluczową rolę, ponieważ ucieleśniają autentyczną tyrolską gościnność, dzięki swojej wieloletniej tradycji i osobistemu zaangażowaniu. Jest to wielokrotnie podkreślane w ankietach przeprowadzanych wśród gości” - mówi Patricio Hetfleisch, szef marketingu w Tirol Werbung. „Zwłaszcza w niepewnych czasach ludzie tęsknią za bliskością i bezpieczeństwem. To jest dokładnie to, czym emanują rodzinne firmy w Tyrolu i wyrażamy to przesłanie w kampanii za pomocą różnych historii” - dodaje Hetfleisch.

 

W centrum zimowej kampanii znajduje się spot wizerunkowy i różne krótkie filmy wideo, które pokazują bliską więź między tyrolskimi gospodarzami a ich gośćmi. Podobnie jak w ubiegłym roku, miś „Pauli” jest symbolem tej relacji, pojawiając się w głównym spocie oraz wielu innych materiałach reklamowych. Miś „Pauli”, będący znakiem rozpoznawczym kampanii, symbolizuje hasło „Zawsze możesz na mnie liczyć” i ma na celu przemawiać do grupy rodzin szukających relaksu.

 

Miś „Pauli” pełni także gościnną rolę w familijnym filmie „De Club van Sinterklaas: Het Grote Sneeuwavontuur” (Klub Sinterklaasa: Wielka śnieżna przygoda), który został w dużej mierze nakręcony nad jeziorem Achensee. Film jest obecnie wyświetlany w kinach w Holandii i Belgii. Aby podkreślić związek z kampanią zimową, spot wizerunkowy z „Paulim” jest wyświetlany przed rozpoczęciem każdego filmu. https://www.youtube.com/watch?v=GpCZGNeXSlA

 

Goście opisują kształtujące doświadczenia
Zimowa kampania obejmuje również krótki film, w którym młodzi ludzie dzielą się swoimi doświadczeniami związanymi z jazdą na nartach poza wyznaczonymi trasami. Opisują także trudne sytuacje, które udało im się opanować dzięki profesjonalnemu wsparciu przewodnika narciarskiego. Przewodnicy nie tylko przekazują wiedzę techniczną, ale także zapewniają dostęp do dziewiczych krajobrazów i informacji na temat bezpieczeństwa. https://www.youtube.com/watch?v=cwlfXL1dW1s

 

Jak firmy reagują na recenzje
Zimową kampanię uzupełniają krótkie portrety wideo tyrolskich gospodarzy, którzy przed kamerą konfrontują się z internetowymi recenzjami swoich firm. Produkcja, która została w całości opracowana przez Tirol Werbung i zrealizowana z wybranymi partnerami z tyrolskiej branży filmowej, oferuje autentyczne spostrzeżenia. Pokazuje, jak gospodarze z branży hotelarskiej, gastronomicznej i sportów zimowych reagują na opinie gości oraz w jaki sposób są one odbierane i wykorzystywane w obiektach. https://www.youtube.com/watch?v=WV8E_3PmNqY&t=4s

 

Jak dojechać do Tyrolu?

Od grudnia dostępne są bezpośrednie loty do Tyrolu (Innsbruck) z Warszawy i na miejsce dotrzemy po zaledwie 90 minut lotu! Z Polski do Tyrolu dotrzemy po około 10 godzinach jazdy samochodem. W Tyrolu doskonale rozwinięta sieć komunikacji publicznej pozwala na pozostawienie auta w garażu na czas pobytu. Autobusy kursują regularnie między ośrodkami narciarskimi i miejscowościami w Regionie. Posiadając skipass lub lokalną guest card, do każdego z ośrodków dojeżdżasz autobusami za darmo.

Więcej informacji: www.tyrol.pl

 


Polecamy

To też może Cię zainteresować









 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail