Kontrowersyjna kampania Krakowa nagrodzona

Złotego Orła 2007 w kategorii "Promocja Regionów" dostała tegoroczna głośna, ale kontrowersyjna kampania promocyjna Krakowa - "Kraków świętuje. Ciężko wrócić do siebie." Bohaterami kampanii są zmęczeni balowaniem w Krakowie: rozebrana Syrenka, Neptun i Kopernik. Izabela Helbin, dyrektorka Biura Promocji Urzędu Miasta Krakowa planując kampanię reklamową miasta na jubileusz 750-lecia lokacji Krakowa chciała, żeby reklama nie zniknęła w natłoku tysięcy spotów i plakatów. Autorem koncepcji jest agencja Draftfcb+Ad Fabryka.



Wydanie: 8/2007, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail