Rynek profesjonalnych organizatorów konferencji a sprawa Polska

10-12 stycznia 2008 odbędzie się w Warszawie III Kongres EFAPCO - Europejskiej Federacji Narodowych Stowarzyszeń Profesjonalnych Organizatorów Kongresów. Kongres tylko z pozoru wydaje się imprezą dla małego grona osób i firm zainteresowanych teorią MICE

rt_2007_12-32.jpg

Europejska Federacja Narodowych Stowarzyszeń Profesjonalnych Organizatorów Kongresów, to stosunkowo młoda, bo licząca sobie kilka lat, organizacja, która powstała przede wszystkim po to, by wspólnymi siłami kilkunastu krajów umocnić pozycję Europy jako miejsca przeprowadzania imprez MICE, a także określić i sformalizować pozycję profesjonalnych organizatorów kongresów w prawodawstwie krajów członkowskich Unii Europejskiej.

Kongres EFAPCO jest imprezą stałą, rotującą po Europie, odbywającą się corocznie. Dotychczasowe edycje odbyły się w Madrycie i Atenach i zgromadziły po ponad 150 uczestników. Teraz przychodzi pora na Warszawę. Zarówno dotychczasowe kongresy, jak i organizowany w Polsce, odbywały się według żywej formuły spotkań praktyków-profesjonalistów i były doskonałą platformą nie tylko do kontaktu z najlepszymi w Europie, ale również do zadzierzgnięcia nowych kontaktów biznesowych.

Znajomość polskiego rynku MICE przez działające na nim biura podróży i inne firmy zajmujące się rynkiem spotkań (a nazywają się one przeróżnie) uznać można za więcej niż dobrą. Krajowy rynek nie jest przesadnie duży, zarówno jeżeli chodzi o ilość imprez, ich wartość, jak i liczbę klientów i obsługujących je firm świadczących usługi organizacji spotkań. Wystarczy dwu-trzyletnia obecność na rynku i nawet firma "klon" założona przez partnera osoby, która w dużym przedsiębiorstwie zleca czy pracuje przy spotkaniach tego przedsiębiorstwa - zdąży poznać kluczowych dostawców, partnerów, konkurentów itp. A zatem...

Wydanie: 8/2007, TURYSTYKA BIZNESOWA
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail