Święta w luksusowym butiku

Biura podróży współpracują z różnymi obiektami noclegowymi. Poza najbardziej popularnymi hotelami klasy turystycznej, domami turysty czy schroniskami, mogą to być również obiekty pięciogwiazdkowe lub nawet o wyższym standardzie
rt_2007_12-34.jpg

Dla wielu osób wyznacznikiem luksusowych wakacji oraz pobytów noworocznych i bożonarodzeniowych jest pobyt w doskonale zlokalizowanych miejscowościach wypoczynkowych czy kurortach sieciowych, hotelach typu Sheraton, Hilton, Hyatt czy Radisson. Obiekty tego typu charakteryzują się dużym podobieństwem do siebie, pewnym rodzajem standaryzacji. Luksusowe hotele znane na całym świecie nie różnią się szczególnie między sobą, bez względu na ich położenie - czy to w Polsce czy Francji, we Włoszech, czy w USA.

Wiele szczegółów ich wyposażenia jest podobnych, poczynając od wzorów tapet i dywanów, wystroju łazienek, a na bufecie śniadaniowym kończąc. Dla części gości jest to zaletą, jednak wielu z nich ta oferowana przez takie hotele "monotonia" nie pasuje. rt_2007_12-5.jpgI o ile mogą się na nią zgodzić podczas wyjazdów służbowych, to nie bardzo chcą jej ulegać podczas urlopu czy wakacji. Mimo wyjątkowych luksusów i poziomu usług, wymagania najbogatszych klientów często są jeszcze wyższe. Przebywanie w kilkunastopiętrowych hotelach, z tłumem gości, z zatłoczonymi plażami i restauracjami dla wielu turystów nie należy do przyjemności.

Obecnie podróżni oczekują bardziej komfortowych warunków niż nocleg w pokoju z najróżniejszymi wygodami, poranny basen czy darmowe SPA typu full service. Oczekiwania te są największe wśród najwybredniejszych klientów, czyli gwiazd filmu i telewizji, sportu i estrady oraz światowej arystokracji i finansjery.

Osoby takie oczekują niepowtarzalnego designu, wyszukanych potraw w restauracji, najróżniejszych form wypoczynku i profesjonalnej obsługi przez personel. Dla tej grupy klientów najbardziej liczy się spokój, prywatność, intymność i anonimowość z dala od wielbicieli i mediów. Za tego typu udogodnienia gotowi są zapłacić na tyle wysokie rachunki, że nie stać na nie przeciętnego turysty.

W Zatoce Perskiej, na sztucznie zbudowanej wyspie, stoi gigantyczny, bo mający 321m wysokości żagiel, o standardzie pięciu gwiazdek. Specjaliści z branży hotelowej chcieli stworzyć dla niego specjalny sześciogwiazdkowy standard - gdyż...

Wydanie: 8/2007, NOCLEGI
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail