O inwestycjach hotelarskich we Wrocławiu i w Poznaniu

10 stycznia 2008 roku w Hotelu Olimpia we Wrocławiu oraz 17 stycznia w hotelu Park w Poznaniu, odbyły się kolejne dwa szkolenia w ramach III edycji Akademii Inwestycji Hotelarskich. Po ponad miesięcznej przerwie miesięcznik "Hotelarz" wznowił organizację spotkań dla osób, które nie tylko myślą o inwestycjach w sektorze hotelarskim, planują budowę nowych obiektów lub modernizację i rozbudowę już istniejących, ale i chcą zoptymalizować działalność funkcjonujących już obiektów.



Tym razem wykładowcami byli: Jacek Piasta, hotelarz, doradca ds. inwestycji hotelarskich oraz Krzysztof Czekaj, licencjonowany zarządca nieruchomości, współpracujący na stałe z grupą DSV Polska. W programie szkolenia znalazły się m.in. od czego i kiedy zacząć, czyli procedura uruchomienia hotelu, budowa i optymalizacja struktury organizacyjnej hotelu, problemy prawne związane z uruchomieniem hotelu oraz zarządzaniem nieruchomością hotelową, a także plan działań marketingowych hotelu. W spotkaniach wzięło udział niemal 40 osób z Poznania, Wrocławia oraz województw: dolnośląskiego, lubuskiego, śląskiego, wielkopolskiego i zachodniopomorskiego.


Jak wynika z ankiety uczestnicy obu spotkań byli bardzo zadowoleni z ich tematyki, w czasie przerw mieli możliwość wymiany doświadczeń i informacji między sobą, a także zadania pytań wykładowcom. Szkolenia Akademii Inwestycji Hotelarskich są prowadzone w ramach powstałego przy miesięczniku "Hotelarz" Instytutu Gościnności Hotelarza. W trzech kolejnych edycjach AIH prowadzonych od półtora roku wzięło już udział niemal 300 hotelarzy i inwestorów. Jeszcze wiosną tego roku IGH zamierza uruchomić cykl szkoleń skierowanych również do branży turystycznej. W programie m.in. jak dokonać właściwego wyboru obiektu noclegowego w kraju i za granicą oraz współpraca biur podróży z hotelami.

Wydanie: 9/2007, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail