Wystawiać się, czy tylko bywać

rt_2008_01-41.jpgCzy imprezy targowe faktycznie stają się przeżytkiem i są wypierane przez internet i kontakty osobiste przedstawicieli firm pragnących zostać partnerami w biznesie?


Zwolennicy targów oponują twierdząc, że może nie są one idealnym miejscem do nawiązywania kontaktów handlowych ale... są najlepszym miejscem do nawiązania w ogóle jakichkolwiek kontaktów, które być może w przyszłości zaowocują zrobieniem wspólnego interesu


Wiele osób, nie tylko zresztą przedstawicieli branży turystycznej, zżyma się, że targi to przeżytek, że wydawanie pieniędzy, które można by zainwestować w bardziej efektywne formy promocji, że targi nie owocują zarówno ilością, jak i jakością nawiązywanych na nich kontaktów. Czy tak faktycznie jest? I tak, i nie. Wszystko zależy od tego, czy się do imprezy targowej potrafimy przygotować, czy też nie. Można przygotować foldery i ulotki i biernie czekać na własnym stoisku - może wreszcie podejdzie ktoś, kto nie będzie tylko zbieraczem kolorowych kartek i gadżetów?

Może. Można również dokładnie przejrzeć spis wystawców, wynotować firmy, które mogą stać się potencjalnymi partnerami i samemu zaprosić je na stoisko. Najlepiej wysyłając imienne zaproszenia jeszcze przed rozpoczęciem targów. Można również zamiast bezmyślnie zwiedzać stoiska, zwiedzać je w sposób pożyteczny, czyli czynny. Takim czynnym sposobem jest nie tylko oglądanie stoisk ale "zaczepianie" ich obsługi w poszukiwaniu "punktów stycznych", z których narodzą się kontakty handlowe a w przyszłości i wspólny biznes. Chociaż targi są również doskonałym miejscem na prowadzenie życia towarzyskiego, proszę nie traktować ostatniego zdania zbyt dosłownie.

Formy promocji podczas targów - Katalog targowy -...

Wydanie: 9/2007, TARGI
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail