Rusza marketingowa ofensywa Lublina

W kwietniu zareklamujemy się jako miasto uczelni, w maju będziemy namawiać warszawiaków, aby w lecie odwiedzili nasze miasto, a we wrześniu zaprezentujemy naszą kandydaturę do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury. Biuro marketingu miasta chce, żeby uzdolnieni i ambitni młodzi ludzie z tej części Polski wybierali Lublin jako miejsce studiów. Dlatego w miastach wschodniej części kraju zawiśnie
150 billboardów. Połowę kosztów pokryje miasto, a resztę pięć lubelskich uczelni: UMCS, KUL, AR, AM i PL.


Kampania potrwa cały kwiecień, czyli w czasie gdy maturzyści podejmują decyzję co do wyboru uczelni.
W maju pojawią się bilbordy w Warszawie, które będą nakłaniać mieszkańców stolicy, by odwiedzili Lublin latem.
We wrześniu identyczny przebieg będzie miała promocja Lublina jako miasta kandydata do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 roku.
Biuro marketingu miasta zdecydowało się skoncentrować akcję promocyjną tylko
w Warszawie ze względu na bliskość
i względną łatwość dojazdu oraz fakt, że jest to największe i jedno z najbogatszych miast.
Trudno przewidzieć, ile będą kosztować kampanie reklamowe Lublina
- jeszcze nie wyłoniono wykonawców billboardów. W projekcie budżetu na 2008 rok na potrzeby biura marketingu
miasta zapisano 3,1 mln zł.



Wydanie: 10/2007, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail