Dwa w jedynym czyli PR w redakcji

Kilka lat temu na łamach "Gazety Bankowej" miałem okazję przedstawić rolę rzeczników prasowych i działów public relations w instytucjach finansowych. W tekście znalazł się m.in. taki fragment: "W przypadku
instytucji finansowych, szczególnie takich, jak banki i towarzystwa ubezpieczeniowe, które bądź co bądź są
instytucjami zaufania publicznego, sprawna i rzetelna komunikacja z mediami nabiera szczególnego
znaczenia". W tym miejscu mogę tylko uzupełnić ten cytat stwierdzeniem, że instytucjami zaufania publicznego są również biura turystyczne. I to niezależnie od faktu, czy część z nich poczuwa się do tego, czy nie





W kwietniowym numerze "Rynku Turystycznego" biznesowa partnerka mojego następcy - a w pewnym sensie i poprzednika - czyli redaktora prowadzącego wówczas ten miesięcznik, poruszyła ważki problem PR-owców, czyli pracowników firm turystycznych, których zawodowym obowiązkiem jest m.in. utrzymywanie kontaktów z mediami. Problem ważki nie tyle może dla samych dziennikarzy, co - przede wszystkim - dla klientów biur podróży. Bo przecież w znacznej części to właśnie media informują o działaniach i ofercie firm turystycznych, i kształtują ich wizerunek w oczach klientów.

A klienci, dokonując wyboru oferty turystycznej, kierują się nie tylko jej ceną, ale i zaczerpniętą m.in. z mediów opinią o usługodawcy.
Media równie dobrze mogą...

Wydanie: 1/2008, Z PRZYMRUŻENIEM OKA
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail