Debata w redakcji "Rynku Turystycznego"

Drugiego października, w redakcji „Rynku Turystycznego” odbyła się debata poświęcona przyszłości biur podróży. Zaproszeni goście dyskutowali między innymi o roli Internetu w działalności biur, wyzwaniach jakie stoją przed nimi w globalizującym się świecie oraz zmieniających się oczekiwaniach klientów




Sponsorem debaty była firma AMADEUS.







W debacie wzięli udział:


Ireneusz Marganiec – General Manager Amadeus Polska




Krzysztof Piątek – Dyrektor Generalny Neckerman Polska


Katarzyna Wrzesińska – Product Manager Oasis Tours


 

Barbara Alin – dział sprzedaży Oasis Tours


 

Katarzyna Wachelka – specjalista ds. marketingu, PR i sprzedaży Amadeus Polska
Paweł WakorAccount Manager, International



Wiesław Piegat – dyrektor Biura Zarządu Warszawskiej Izby Turystyki



Biura podróży w globalnej wiosce

Globalizacja, rozwój technologii informatycznych, zmieniające się oczekiwania klientów... Świat nabrał tempa. Jak w tej dynamicznej rzeczywistości odnajdą się biura podróży? Czy dla turysty staną się zbędnym pośrednikiem na drodze do wymarzonego odpoczynku? Chyba jednak nie, choć biura podróży muszą się zmieniać. To jeden z wniosków ze zorganizowanej przez redakcję „RYNKU TURYSTYCZNEGO” debaty „Koniec biur podróży?”




Ireneusz Marganiec: Jestem przedstawicielem firmy, która promuje wykorzystanie systemów elektronicznych w turystyce. Chciałbym odnieść się do raportu wykonanego na zlecenie firmy Amadeus „Future Travel Tribus”, który był publikowany także w Polsce. Dotyczył on perspektyw rozwoju rynku turystycznego do 2020 roku. Aby zastanawiać się nad tym, czy biura podróży będą istniały, czy też nie, warto odpowiedzieć na pytanie – kto będzie klientami biur podróży za 20 lat?

Według raportu przewidywany podział klientów przyszłych biur podróży jest następujący: aktywni seniorzy, którzy są w stanie przeznaczyć niemałe pieniądze na wypoczynek – ilościowo będzie tego typu klientów coraz więcej;...


Wydanie: 6/2008, TEMAT MIESIĄCA
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail