Convetion bureau - skuteczne narzędzie promocji Euro 2012

Krzysztof Cieślikowski
Autor jest wykładowcą
w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej
w Katowicach


Organizacja przez Polskę i Ukrainę Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej w 2012 r. jest nie tylko wielkim sportowym wydarzeniem. Jest także szansą na skuteczną promocję i rozwój branży turystycznej. Jednak tylko pod warunkiem, że podejmowane będą przemyślane działania. Taką możliwość dają convention bureaus



Jednym ze sprawdzonych podmiotów, powoływanych w celu nawiązania i ułatwienia współpracy władz samorządowych czy państwowych z sektorem prywatnym, są biura organizacji konferencji i obsługi odwiedzających - tzw. convention and visitors bureaus (CVB), nazywane też, szczególnie w Polsce, convention bureaus.

Wpływają one na zwiększenie atrakcyjności danego obszaru na rynku turystyki konferencyjnej za pomocą działań komunikacyjnych z różnymi odbiorcami zewnętrznymi jak wewnątrz terytorium, dla którego pracują.

Czym są CVB?
Convention bureaus to wyodrębnione, organizacyjnie niezależne instytucje, których działalność jest kontrolowana i finansowana przez jednostki administracji publicznej (w całości lub części) lub przez sektor prywatny. CVB mogą być powoływane z inicjatywy mieszkańców, firm działających w obsłudze ruchu turystycznego, organizacji turystycznych, władz miasta, regionu czy państwa.

Przyjmują formę stowarzyszenia, fundacji lub wyodrębnionego działu w jednostkach administracyjnych regionów, miast itp.
Dla zleceniodawców konferencji, CVB swoje usługi świadczą bezpłatnie, dostarczając informacji o miejscach spotkań, możliwościach komunikacyjnych regionu, doradzając w ustaleniach harmonogramu planu konferencji w regionie itd. Ich naczelnym zadaniem jest...

Wydanie: 6/2008, ANALIZA
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail