Jak nie wydać miliona dolarów w internecie...

Sylwester Kozak
Wydawca działającego od 1999 r. serwisu e-biznes.pl

Internet staje się głównym medium współczesnego świata. Daje nowe możliwości, ale także stawia wyzwania. By zaprezentować swoją turystyczną atrakcję, na przykład mały zamek, potrzebne są nie tylko środki finansowe, ale przede wszystkim pomysł


Przecież mam stronę...

Internet bardzo szybko się zmienia, strona wykonana cztery lata temu dziś powinna zostać zmieniona. Co się zmieniło? Najprościej rzecz ujmując, zmienił się cały internet - standardy, prędkość łącza (jest to czynnik, który determinuje to, czy możemy dodać na swojej stronie zdjęcia w bardzo dobrej jakości i filmy - należy pamiętać, że kilka lat temu obejrzenie filmu przez internet nie było właściwie osiągalne).

Zmieniła się również rozdzielczość monitorów i w pewnym momencie może się okazać, że nasza strona, stworzona w 2005 r., dziś na 19-calowym monitorze zajmuje 1/3 ekranu - resztę wypełnia biała plama. Tych elementów jest oczywiście więcej. A reklama w internecie? Także jest inna niż dawniej. Kilka lat temu opierała się głównie na prostych, statycznych bannerach. Dziś do dyspozycji jest dająca ogromne możliwości technologia flash. Równolegle rozwijają się reklamy wideo i te bardziej tradycyjne, tekstowe. Jak więc wykorzystać te wszystkie formy do stworzenia profesjonalnej, atrakcyjnej strony? Jak się zaprezentować, by przyciągnąć turystów?

Budowanie na ekranie

Można w tym miejscu postawić odważną tezę: kilka lat temu stronę internetową opisującą np. lokalny zamek można było stworzyć nawet samodzielnie, wykorzystując rozwiązania, które nie wymagały rozbudowanej wiedzy technicznej.

Dziś właściwie jest to niemożliwe - a co najmniej ryzykowne. Lepiej bowiem wydać około 3000 złotych raz na 3-4 lata i mieć...

Wydanie: 6/2008, e-TURYSTYKA
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail