Gwiazdy do wynajęcia

rt_2008_10-10.jpgOrganizując uroczyste otwarcie hotelu czy SPA, imprezę promującą nowy kierunek czy atrakcję turystyczną, należy zrobić wszystko, by być zauważonym. Jedną ze sprawdzonych metod jest wynajmowanie gwiazd w roli konferansjerów lub po to, by po prostu się u nas pojawiły. Przedstawiamy kilka rad ułatwiających wybór odpowiedniej dla naszych potrzeb sławy


Sława, popularność, rozpoznawalność. Ludzie zawsze lubili rozmawiać o sobie nawzajem, oceniać, wyśmiewać i plotkować. Mechanizmy współczesnej kultury, jak nigdy do tej pory, intensyfikują te procesy, gloryfikując tak zwanych celebrytów (ang. celebrities), czyli - jak to słusznie określił prof. Wiesław Godzic - osoby znane z tego, że są znane. O nich się mówi, mniej lub bardziej się je szanuje, ale nade wszystko wszyscy chcą poznać ich osobiście.


Trudna współpraca

Gwiazdy i gwiazdeczki, wywodzące się głównie ze świata show-biznesu, już jakiś czas temu zdobyły uznanie jako narzędzie marketingowe. Prowadzenie imprez firmowych, bankietów, uroczystych otwarć hoteli to tylko niektóre z "zastosowań" przeniesienia wizerunku z danej osoby na konkretne produkty i usługi. A wszystko po to, by potencjalny klient lub kontrahent kojarzył pozytywnie naszą markę za pośrednictwem pozytywnego odbioru zaproszonego gościa. Przed wyborem osoby, z wizerunku której będziemy korzystać, należy dokładnie przemyśleć i skonkretyzować swoje potrzeby.

Wydaje się to oczywiste, wielu jednak nie zdaje sobie sprawy, jak specyficzny jest świat celebrytów, rządzi się bowiem swoimi prawami. Zatrudnienie gwiazdy często wymyka się standardowym umowom handlowym. Nie powinny dziwić choćby gwiazdorskie kaprysy i wygórowane żądania. Powinniśmy wykazywać się jednak...

Wydanie: 6/2008, MARKETING
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail