Świat się zmienia, my musimy razem z nim

Za nami redakcyjna debata dotycząca przyszłości biur podróży.
Znamy też wyniki sondy, w której nasi Czytelnicy przedstawiali
swój punkt widzenia w tej sprawie





Podstawowy wniosek, jaki nasuwa się po lekturze zebranych materiałów, dotyczy naszego zrozumienia zmian, w których partycypujemy. Przypomina to nieco odwiecznie zadawane pytanie: co było wcześniej: jajko czy kura? Mamy bowiem świadomość, że trudno jest przewidywać przyszłość, mówić o niej czy pisać. Gdzieś pod skórą czujemy się niepewnie, a przestrzeń wypełnione jest atmosferą niespodzianki: technologia zaskakuje nas każdego dnia. Trudno ukryć, że czasem się tego boimy.


Czy więc nasze przewidywania, oczekiwania i potrzeby są pierwsze, czy wtórne w stosunku do możliwości zmieniającej się rzeczywistości? Czy ważniejsza jest potrzeba zaspokajana przez...

Wydanie: 6/2008, Z PRZYMRUŻENIEM OKA
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail