Organizacja wyjazdów incentive

rt_2008_11-4.jpgRynek wyjazdów biznesowych w Polsce istnieje od początku lat 90. Pomimo 15-letniej praktyki jesteśmy wciąż na początku drogi. Prawdziwa turystyka incentive dopiero się u nas rozpoczyna. Wyjazdy tego typu wymagają bowiem powiązania wielu elementów oraz dbałości o najmniejsze szczegóły. Każdy wyjazd jest przecież inny, dostosowany do specyficznych potrzeb klienta


Wypoczęty zespół to sprawny zespół

- Niedawno atrakcję samą w sobie stanowił odpowiednio dobrany obiekt hotelowy czy luksusowa restauracja lub bar w formule all inclusive. Aktualnie coraz powszechniejsza jest organizacja wieczorów tematycznych, raftingi, loty awionetkami czy balonem o wschodzie słońca. Nie brakuje też atrakcji kompletnie innowacyjnych, na przykład: happening "malowanie żywego słonia" podczas festiwalu w Indiach czy lądowanie helikopterem w polach ryżowych jak w słynnym filmie Pluton... - mówi Mikołaj Jeżak, dyrektor zarządzający w 5 Stars Club Business Travel, firmie specjalizującej się w wyjazdach incentive.

Wyjazdy integracyjne są świetną okazją do relaksu, jak i do poznania swoich kolegów zza biurka od innej nieco strony. Często dopiero poza pracą cicha myszka okazuje się być w istocie kipiącym wulkanem, a energiczny pracoholik zmienia się w człowieka preferującego ciszę i spokój. Jest to o tyle ważne, że dobre relacje między pracownikami w firmie...

Wydanie: 7/2008, ANALIZA
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail