Zwolnienia na Wyspach

Największe brytyjskie biura podróży
on-line redukują zatrudnienie.
Ebookers i lastminute.com postanowiły dokonać cięcia kosztów z uwagi na pogarszającą się sytuację na rynku. Zdaniem przedstawicieli obu firm obecnie część klientów skłania się do korzystania z usług tradycyjnych biur podróży wydających znaczne sumy na promocję lub dokonuje rezerwacji i zakupów imprez bezpośrednio w hotelach
i u przewoźników. Ebookers,
aby zmniejszyć koszty,
przeniósł niemal całe swoje call-center
do Indii i na Filipiny. Rzecznik lastminute.com stwierdził,
iż jak w każdym innym biznesie
w momencie załamania gospodarczego firma zobowiązana jest szukać dróg działania obciążonych jak najmniejszymi kosztami.








Wydanie: 9/2008, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail