Słowacka ofensywa

Słowacy postanowili aktywnie walczyć o polskich turystów, których od wizyty w tym kraju odstrasza wysoki kurs euro, będącego oficjalną walutą na Słowacji od Nowego Roku. Jednym z elementów promocji była kampania marketingowa, jaką przeprowadziła Tatrzańska Łomnica w Zakopanem.

Jednym z jej elementów był balon łatający nad Zakopanem i informujący o promocjach w Tatrzańskiej Łomnicy. W tym samym czasie na Krupówkach hostessy promowały gratisowe skipassy dodawane do każdego zakupionego skipassu. Również inne ośrodki zaczęły stosować upusty i promocje, by złagodzić szok cenowy. Dziś w większości ośrodków można znaleźć rozmaite zniżki i promocje na pobyty, jak też na skipassy na ostatnie tygodnie sezonu narciarskiego. Dzienny karnet we wspomnianej Tatrzańskiej Łomnicy kosztuje obecnie 13 euro.




Wydanie: 11/2008, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail