Złota 50 - Najbardziej prężnych firm branży turystycznej

Regulamin rankingu miesięcznika "Rynek Turystyczny" - "ZŁOTA PIĘĆDZIESIĄTKA"


  1. Celem rankingu "Złota Pięćdziesiątka" organizowanego przez redakcję miesięcznika „Rynek Turystyczny” jest coroczne wyłanianie i prezentacja pięćdziesięciu najbardziej prężnych, czyli wykazujących się najwyższą dynamiką wzrostu przychodów i liczby klientów - a przy tym respektujących zasady dobrych praktyk biznesowych - firm działających w branży turystycznej.

  2. W przekonaniu redakcji taki ranking jest niezwykle potrzebny branży, gdyż przy licznym akcesie touroperatorów może miarodajnie i rzetelnie pokazywać zarówno dynamikę rozwoju branży, jak też trafnie wskazywać i popularyzować firmy touroperatorskie z powodzeniem zdobywające uznanie coraz szerszych rzesz klientów. Tym samym wyniki rankingu oraz „Dyplom Lidera Rynku Turystycznego” mogą być (i - zdaniem redakcji - powinny być) cenną wskazówką dla tych ostatnich przy dokonywanych przez nich wyborach.

  3. Uczestnikami (podmiotami zestawianymi i rywalizującymi) w rankingu mogą być wszystkie firmy touroperatorskie - i to niezależnie od ich wielkości, gdyż o pozycji w rankingu decydują (patrz punkt 1) wskaźniki dynamiki, a nie wielkość zatrudnienia, czy wielkość lub wartość sprzedaży - które świadczą usługi turystyczne, czyli zajmują się organizacją wypoczynku lub wyjazdów w celach turystycznych lub rekreacyjnych osób indywidualnych lub grup poza miejsce zamieszkania - i działają od minimum dwu lat (wskaźniki dynamiki są bowiem wyliczane dla wyników osiągniętych w dwu pełnych latach kalendarzowych poprzedzających bieżącą edycję rankingu);

3a. Dla firm o krótszym stażu organizatorzy rankingu mają propozycję uczestnictwa w rankingu "Debiut Roku" - z tym, że w ich przypadku o miejscu w takim rankingu będą decydowały wyniki uzyskane w pełnym (czyli ubiegłym, tzn. 2008) roku kalendarzowym działalności na rynku

  1. Warunkiem uczestnictwa (uwzględnienia) w Rankingu "Złota Pięćdziesiątka" - poza akceptacją ustaleń niniejszego Regulaminu - jest dobrowolny akces zainteresowanych właścicieli (zarządów, kierownictw) firm...


Wydanie: 12/2008, DO POCZYTANIA
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail