Branża nad morzem

W Gdańsku w dniach 17-19 kwietnia odbyły się 12 Gdańskie Targi Turystyczne. Gościło na nich około 400 wystawców z kraju i zagranicy. Mogli oni zaprezentować swoją ofertę na jednej z platform tematycznych: zdrowie i wellness, sport, rekreacja i wypoczynek oraz wyposażenie obiektów.




Odwiedziło je w sumie koło 10 tys. osób. -
Wśród oczekiwań wystawców na pierwszym miejscu jest odpowiednia promocja targów, a tym samym zapewnienie wysokiej frekwencji odwiedzających. W przypadku MTG, ten warunek nie do końca został spełniony - powiedziała Joanna Pietrzak, Dyrektor Biura Rektora WSTiH.



Długoletnia tradycja targów sprawiła co prawda, że dość licznie przybyli przedstawiciele branży turystyczno-hotelarskiej, niemniej jednak z punktu widzenia wszystkich wystawców, zwłaszcza biur turystycznych, to trochę za mało. Myślę, że zniesienie opłat wstępu na targi oraz skuteczniejsza promocja wśród mieszkańców Trójmiasta byłyby dobrym przedsięwzięciem ze strony organizatorów w przyszłym roku - dodaje Pietrzak.



Wydanie: 1/2009, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail