Programy dla małego biznesu

Obecnie prowadzenie jakiejkolwiek działalności bez użycia komputera byłoby chyba niemożliwe. Jednak poza oprogramowaniem ogólnoużytkowym mamy na rynku do dyspozycji całą gamę produktów dedykowanych firmom w ogóle, jak też poszczególnym branżom.

rt_2009_05-26.jpg

Na rynku jest wiele firm różnej wielkości oferujących swoje produkty. Mamy więc do wyboru zarówno produkty firmowane przez potentatów rynkowych, jak i przez niewielkie firmy. Każda opcja, jaką wybierzemy, ma swoje wady i zalety, warto więc dobrze rozważyć różne opcje przed podjęciem decyzji.


Wstępna selekcja

Podstawową informacją, jaka jest istotna przy zakupie oprogramowania, jest to, czy będzie ono działało w tym systemie, na jakim pracuje nasz komputer. Najpopularniejsze są różne wersje systemu Windows, ale coraz częściej używane są inne systemy.


Kolejną rzeczą, na którą warto zwrócić uwagę, jest informacja o tym, jak długo firma, która jest twórcą programu, działa na rynku. Oczywiście taka informacja o niczym nie przesądza, ale jeśli jakiś podmiot działa dłuższy czas i nie zniknął z rynku, najprawdopodobniej sprawy serwisu czy wsparcia technicznego nie znikną wraz z firmą. A właśnie możliwość uzyskania przez użytkownika pomocy powinna być ważnym kryterium przy decyzji o zakupie. Warto czasem zapłacić więcej, by mieć gwarancję szybkiego i łatwego wsparcia w razie kłopotów, gdyż każdy przestój oznacza przecież wymierne straty finansowe. Innym elementem, na jaki warto zwrócić uwagę, jest to, jak długo dostępny jest dany produkt.


W tym przypadku chodzi nie tylko o możliwość zapoznania się z opiniami innych użytkowników, którzy zdążyli nabyć produkt, ale przede wszystkim o to, że program, który jest już długo oferowany na rynku, został dobrze sprawdzony w praktyce i jego ewentualne mankamenty usunięte. Obecnie na rynku można znaleźć programy dedykowane dla niemal każdego rodzaju działalności. Programy różnią się przede wszystkim ilością dostępnych funkcji i możliwościami, a co za tym idzie - ceną. W zasadzie wszystkie aplikacje, bez względu na...

Wydanie: 1/2009, e-TURYSTYKA
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail