Piknik i Targi razem

18 Targi Turystyczne MARKET TOUR, które odbyły się 9-10 maja br. w Szczecinie, zebrały około 120 wystawców. Dzięki swojej plenerowej formie wystawcy mieli możliwość dotarcia ze swoją ofertą do ok. 50 000 osób, które zjawiały się na odbywającym się równolegle z targami Pikniku nad Odrą.


Na szczecińskiej imprezie zaprezentowali się wystawcy z całej Polski. Byli więc przedstawiciele między innymi: województwa podkarpackiego, Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej, Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Pośród zagranicznych wystawców swoją ofertę prezentowali między innymi wystawcy z Niemiec, Słowacji i Skandynawii.


Dużym zainteresowaniem cieszyło się stoisko Ambasady Indonezji, która oprócz orientalnej ekspozycji przygotowała konkurs wiedzy o swoim kraju, w którym można było wygrać piękne, oryginalne lalki. Przez cały weekend odwiedzający targi mieli możliwość wzięcia udziału w konkursach z atrakcyjnymi nagrodami, jak wycieczki czy rejsy promowe. Z punktu widzenia wystawców, którzy chcą dotrzeć do konsumentów, nie zaś tylko do branży, pomysł łączenia targów z imprezą plenerową wydaje się bardzo udany.

Wydanie: 2/2009, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail