Dobry lipiec w Interferie

Spółka INTERFERIE SA opublikowała dane za lipiec bieżącego roku: w porównaniu
z identycznym okresem zeszłego roku wzrosła nie tylko frekwencja, ale także wyniki na sprzedaży. Zarząd INTERFERII poinformował, że w lipcu tego roku frekwencja w obiektach należących do spółki wyniosła 83,9 proc. To zdecydowany skok, ponieważ rok temu było to 70,6 proc.



Tak dobry wynik jest efektem zarówno zainteresowania Polaków wypoczynkiem
w kraju (połączonym z możliwością skorzystania z zabiegów pielęgnacyjnych
i rehabilitacyjnych), jak i umowami zawartymi z dawnymi i nowymi kontrahentami oraz udaną współpracą z legnickim Caritasem.
- Bardzo cieszy nas utrzymujący się trend wzrostowy w przychodach spółki, tym bardziej że wciąż prowadzimy działania mające na celu ograniczanie kosztów
- mówi Adam Milanowski, prezes spółki INTERFERIE. - Jak już wspominałem przy okazji wyników Interferii za pierwsze półrocze, przewiduję, że w trzecim kwartale osiągniemy średnią frekwencję na poziomie 90 proc., spodziewam się też, że cały rok zakończymy rekordowym wynikiem
na sprzedaży.

Wydanie: 5/2009, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail