Omówienie wyników rankingu "Złota 50" 2009

Kolejny ranking i... kolejna nerwówka. Inicjując przed laty ranking "Złota pięćdziesiątka" firm branży turystycznej, mieliśmy na uwadze tylko jeden cel: stworzyć środowisku okazję do zaprezentowania się szerszej publiczności, i to zaprezentowania się tym, co mamy najlepszego, co może stanowić dobry i zachęcający wzorzec dla wchodzących do branży. Idea rankingu "prężności firm branży turystycznej - choćby dlatego, że pozwalała zaistnieć w nim nie tylko firmom dużym, ale też średnim i małym - wydawała się najbardziej atrakcyjna dla pokazania potencjału rozwojowego branży, że zarówno duży jak i mały - o ile działa etycznie, z pomysłem i zgodnie ze standardami biznesowymi, może tu święcić sukcesy i czerpać z tego satysfakcję, nie tylko materialną. Po to - m.in. - wymyśliliśmy ten ranking, by był okazją do święta branży i szerszego zaprezentowania tworzących ją ludzi, ich dokonań, ale także problemów.



W pamięci mamy bowiem - a tych spotkań w związku z tworzeniem pisma mamy bez liku - regularne narzekania na niedostateczną promocję branży, niejasne kryteria - lub ich brak - podejmowania w niej działalności, a potem niedostatecznej jej kontroli i rozlicznych tego negatywnych skutków dla wszystkich chcących działać w dobrze pojętym interesie naszych klientów i własnym. Ranking wraz z nagłośnieniem jego wyników miał to wspierać i zmieniać na lepsze. Piszemy "miał", gdyż kolejna jego edycja dostarcza dowodów, iż branża turystyczna nie jest zainteresowana wyłanianiem liderów ani tworzeniem okazji, by mówić o jej kondycji czy zorganizowaniu.


Byliśmy bowiem świadkami swoistej "rejterady" - a możemy tak napisać, bo znamy skalę odzewu, z jakim spotkał się kwietniowy apel o nadsyłanie zgłoszeń - i danych - do tworzonego rankingu. Otrzymaliśmy je (a i to nie bez dodatkowych monitów) ostatecznie od...

Wydanie: 6/2009, RAPORT
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail