Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.

 



Jak promować kraj w pojedynkę?

Elżbieta Tomczyk-Miczka
Menedżer projektów Małopolskiej Organizacji Turystycznej,
wykładowca akademicki, autor książek


Malá veíká krajina, czyli Mały Wielki Kraj - tak promuje się Słowacja i hasło to pasuje jak ulał do dyrektora oddziału Slovenskiej Agentury pre cestovny˙ ruch (SACR), czyli Narodowego Centrum Turystyki Słowackiej w Polsce, Jána Bošnovica. Nie jest urzędnikiem, ale twarzą swojego kraju, jego marką.



rt_2010_03-12.jpg


Słowacja na wystąpieniach targowych w ubiegłym roku otrzymała główne nagrody na wszystkich targach, w których uczestniczyła: Lato 2009 i TT Warsaw w Warszawie Tour Salon w Poznaniu. Gdziekolwiek by to było, słowackie stoisko jest zawsze gościnne, żywe, przyjazne, materiały i informacje kompetentne, a część "towarzyska" otwarta. Wśród gości uwija się Bos˙novic˙, który w przedstawicielstwie pracuje sam. - Mieliśmy dobrą passę w poprzednim roku - dodaje - więc idziemy na fali. Właśnie zakończone targi MTT we Wrocławiu, gdzie Słowacja była krajem partnerskim, przyniosły kolejne pierwsze miejsce. To dobre targi, 12,5 tysiąca odwiedzających, a mieszkańcy woj. dolnośląskiego to poważny i obiecujący rynek.


Za unijne pieniądze

Promocja Słowacji finansowana jest ze środków Unii Europejskiej, z unijnych pieniędzy zaprojektowano efektowne i funkcjonalne stoisko, z obrazami pokazującymi piękno Słowacji, miejscem na degustacje i występy. Tu zawsze coś się dzieje, obowiązkowymi atrakcjami jest program, gastronomia, napoje, nalewki, wina. Piękne skrzypaczki energizujące publiczność podczas ubiegłorocznych targów to hit estradowy na wysokim poziomie. Podobnie jak najnowszy program na 2010 rok, prezentowany dotychczas na wrocławskich targach "Tańce dookoła świata", od słowackiego folkloru poprzez hip-hop po tańce latino.


Do tego animacja: konkursy i dwóch kucharzy lepiących pierogi z bryndzą zapewniły słowackiemu stoisku miano "najatrakcyjniejszego". We Wrocławiu w tym roku Słowacja zajmowała 70 mkw., zaś na stoiska podczas TTWarsaw i Tour salonu przewidziano 170-190 mkw. Możliwość wystąpienia na targach, dzięki finansowaniu z Unii, jest bezpłatna dla firm...

Wydanie: 11/2009, SYLWETKA FIRMY

  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności