Tarnów się promuje

Mediolan, Berlin, Paryż, Wiedeń oraz Budapeszt - za granicą, a w kraju Katowice, Wrocław, Warszawa, Gdańsk, Łódź i Kraków - to miasta, w których tej wiosny promowany będzie Tarnów wraz z ziemią tarnowską. Wszystko po to, aby wzmocnić markę "Tarnów" i jeszcze więcej turystów zachęcić do poznawania najcieplejszego miejsca w Polsce - "Perły Renesansu". Mocny nacisk stawiany jest na okrągłą rocznicę 680-lecie miasta. Oprócz materiałów promocyjno-informacyjnych i gadżetów zwiedzający mogą poczuć "tarnowski smak" poprzez degustacje produktów z tarniny czy ekologicznych produktów z gospodarstw agroturystycznych z okolicy. Promocję miasta prowadzi Tarnowskie Centrum Informacji. Zagraniczna promocja targowa odbywa się wspólnie z urzędem miasta Krakowa oraz Małopolską Organizacją Turystyczną przy dofinansowaniu ze strony Polskiej Organizacji Turystycznej (np. targi w Berlinie w całości pokrywa POT). Krajowe prezentacje natomiast, to wspólna inicjatywa miasta Tarnowa i powiatu tarnowskiego przy dofinansowaniu ze środków z województwa małopolskiego.



Wydanie: 11/2009, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail