Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.

 



Egipt- tu wszystko się zaczyna

Ręcznie kaligrafowany symbol wieczności - Ankh na niebieskim tle, nawiązującym barwą do kamienia lapis lazuli (wykorzystywanego w biżuterii już od starożytności) oraz ze złotymi elementami kojarzonymi z państwem faraonów to nowe logo Egiptu. Pojawiło się ono w kampanii promującej turystykę kraju nad Nilem.



Logo opatrzone jest hasłem: Egipt - tu wszystko się zaczyna. Logo oraz slogan mają przypominać, że Egipt jest nie tylko miejscem początku wielkiej cywilizacji, ale również celem turystycznych podróży, źródłem nowych doświadczeń, bogatych osobistych przeżyć oraz niepowtarzalnych historii do opowiedzenia.


Nowa kampania Egiptu, prowadzona równoległe w 26 krajach, w tym w Polsce, obejmuje zupełnie nową, zintegrowaną komunikację marketingową wykorzystującą różnorodne narzędzia (prasę, telewizję, internet). Kampania w mediach drukowanych będzie przedstawiać najciekawsze i potencjalne atrakcje turystyczne Egiptu. Na potrzeby polskiego rynku wybrano 4 artystyczne zdjęcia-obrazy, pokazujące cztery różne oblicza Egiptu: piramidy, świat nadmorskich kurortów, noc w Kairze i pustynię - jej symbolem jest Biała Pustynia, największa atrakcja turystyczna dla przyjezdnych.


Na każdym obrazku obecny jest człowiek: przy piramidach jest to blond włosa kobieta, przy kurorcie roześmiane dziecko, przy pustyni Beduin, a przy nocy w Kairze nowoczesna, tańcząca Egipcjanka. 30-sekundowe spoty w metrze i 60-sekundowe w telewizji, w konwencji ocierającej się o baśń, pokazują Egipt jako idealne miejsce dla rodziny z dziećmi. Obecna oficjalna strona internetowa została przystosowana do nowej kampanii w taki sposób, aby zapewnić odwiedzającym właściwą przestrzeń do zamieszczania wpisów na temat wrażeń z Egiptu. www.egypt.travel.

Wydanie: 11/2009, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Polka na urlopie
    Dla 46% Polek najważniejsza na urlopie jest możliwość odcięcia się od codziennych obowiązków, według 33% kobiet regeneracja fizyczna i psychiczna. Letni...

Turystyczny internet w lipcu
W lipcu z internetu korzystało 27,9 mln Polaków (13,9 mln kobiet oraz 14 mln mężczyzn). Najbardziej aktywny pod względem liczby internautów był poniedziałek 1...

Konkurs "Na Wsi Najlepiej" - rozstrzygnięty
Do tegorocznej edycji konkursu „Na Wsi Najlepiej – 12 dobrych praktyk w turystyce wiejskiej” zgłoszono aż 169 obiektów związanych z polską turystyką...

Grecja vs Turcja - półmetek lata w Travelplanet
O tytuł królowej lata Grecja ostro rywalizuje z Turcją. W sierpniu wakacje z biurami podróży zaplanowało blisko 17 proc. więcej turystów niż w zeszłym roku. W...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności