Poznań się promuje

Na przełomie maja i czerwca w internecie, prasie i na billboardach ukażą się reklamy Poznania skierowane między innymi do turystów biznesowych i studentów z takich krajów jak Wielka Brytania, Niemcy, Hiszpania, Francja, Belgia.


Jest to jedno z przedsięwzięć zaplanowanych przez władze Poznania w celu zwiększenia rozpoznawalności marki miasta. Działania skierowane będą do mieszkańców innych miast, z którymi stolica Wielkopolski ma połączenia lotnicze. Przewidziane są też kampanie Poznania jako silnego ośrodka akademickiego, w którym na 26 uczelniach kształci się 140 tys. studentów, oraz Poznań stolicą polskiego designu - pod takim hasłem będzie przebiegał kolejny projekt promocyjny. Biorąc pod uwagę osiągnięcia poznańskiej ASP, plany powstania Wyższej Szkoły Designu czy Arena Design, miasto może pokusić się o zrealizowanie tego zamierzenia. Wydatki na ten cel mają się zamknąć w kwocie 5 mln zł. Nie są to jedyne projekty, które miasto będzie realizować. Tegoroczny budżet przeznaczony na promocję wynosi 20 mln zł.





Wydanie: 11/2009, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail