Zalety i wady demokratyzacji internetu

Marcos Franco,
Chief Marketing Executive, Transhotel

Edyta Romanowska,
Regional Manager North-Eastern Europe, Transhotel


Wymiana informacji pomiędzy użytkownikami internetu otwiera możliwości, które chciałyby wykorzystać wszystkie firmy. Opinia konsumentów zawsze jest interesująca, a do tego może okazać się pomocna.


rt_2010_04-66.jpg

W ostatnim czasie byliśmy świadkami szybkiego i nieustającego procesu rozwoju technologicznego we wszystkich sektorach przemysłu i gospodarki, ale jeden z nich, ten związany z kanałami komunikacyjnymi, wyróżnił się najbardziej. Jego znaczenie jest oparte głównie na ważnej roli, jaką spełnia we wszystkich dziedzinach życia. Trudno sobie wyobrazić w tej chwili działalność, na którą, pośrednio lub bezpośrednio, nie wpłynąłby ten rozwój, którego limity, nawiasem mówiąc, są trudne do przewidzenia.


Wzrost liczby świadczonych usług, a także tańsze koszty technologii ułatwiły szerokie rozpowszechnienie Technologii Informacji i Komunikacji (z ang. ICT, Information & Communication Technologies) w naszym społeczeństwie. Wystarczy np. spojrzeć na rozkwit przedsiębiorstw związanych z użytkowaniem telefonu komórkowego, a dokładniej z krótkimi wiadomościami SMS. Jeśli przyjrzymy się sieci internet, dojdziemy do wniosku, że jest to ogromne forum, gdzie wszyscy użytkownicy mogą komentować właściwie każdy temat, i to w skali, która rozpoczyna się od prostego wpisu na blogu, aż po tworzenie stron internetowych wyspecjalizowanych w konkretnej dziedzinie.


Oczywiście, możliwość takiej wymiany informacji objęła w sposób szczególny także sektor turystyki. Istotna część tej demokratyzacji narodziła się wraz z tak zwanymi Web 2.0. Z ich przybyciem, możliwość udziału użytkownika rozwinęła się znacząco zarówno w kwestii tworzenia nowych treści, jak i oceny tych już istniejących. Szybko powstały ekskluzywne strefy na blogach, strony firmowe, strony specjalistyczne oraz media, za pomocą...

Wydanie: 1/2010, e-TURYSTYKA
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail