Morska promocja Polski

12 czerwca br. S/Y "Fryderyk Chopin" wyruszył w paromiesięczną podróż, podczas której zawita do kilkunastu portów. Pobytowi szkunera w europejskich miastach towarzyszyć będzie widowiskowa oprawa imprez artystycznych.


Pod hasłem "Polska porusza wyobraźnię" przebiegać będą akcje marketingowe pokazujące różne oblicza naszego kraju: nowoczesne, bogate tradycją i unikatową kulturą oraz walorami
i interesującą ofertą produktów turystycznych. W budowaniu przekazu marketingowego wykorzystane zostaną najbardziej sugestywne medialnie wydarzenia: Rok Chopinowski, prezydencja Polski w Unii Europejskiej oraz mistrzostwa najlepszych jedenastek piłkarskich Starego Kontynentu. Kampania pod polską banderą S/Y "Fryderyk Chopin", wykorzystująca ideę odkrywczych wypraw morskich, będzie pierwszym, podejmowanym na tak szeroką skalę dzięki subwencji unijnej, przedsięwzięciem promującym nasz kraj za granicą. Program jest częścią kampanii promocyjnej Polski na rynkach zagranicznych finansowanej ze środków
z działania 6.3 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.



Wydanie: 3/2010, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail