Autokar idealny

Popularność zagranicznych objazdowych wycieczek autokarowych, które od zawsze cieszyły się popularnością z powodu niższej w stosunku do imprez samolotowych ceny, jeszcze wzrosła. Przyczyniły się do tego - z jednej strony - katastrofa smoleńska, z drugiej - wybuch wulkanu na Islandii i stale podsycane przez media przeświadczenie, że "za chwilę" czeka Europę kolejna erupcja.
- Ludzie mają naturalną skłonność do unikania problemów - zauważa w rozmowie z RT Krzysztof Piątek, prezes Neckermann Polska.



- Od dwóch miesięcy oglądamy w telewizji szczątki tupolewa z kołami zwróconymi ku górze. Większość głów państw, które zapowiedziały swój udział w pogrzebie prezydenta Lecha Kaczyńskiego, nie dotarła na uroczystości z powodu chmury pyłu. Poza tym w ostatnich tygodniach strajkowały British Airways - to wszystko działa na ludzką podświadomość - podkreśla Krzysztof Piątek. W rezultacie w wielu przypadkach Polacy rewidują swoje plany wybierając oferty z dojazdem własnym albo właśnie "objazdówki" autokarowe. Niestety, jak już wiemy ze smutnej praktyki, w każdym sezonie mamy do czynienia z bardziej lub mniej dramatycznymi autokarowymi kraksami. Do tego dochodzi zwykłe niezadowolenie klienta z mało komfortowych warunków podróży. Jak temu zaradzić?





Przygotowanie techniczne




Coraz więcej firm przewozowych stawia na jakość i jest to bardzo dobry trend. Wymieniany jest tabor, kupowane nowe autokary, choć nie jest to regułą. - Zgodnie z filozofią naszej firmy nie mamy autokarów w naszym taborze przekraczających 3 lata. Obecnie najstarszy autokar ma 2 lata - mówi Tomasz Rose, Kierownik Transportu biura podróży Fun Club. - Generalnie natomiast autokary obsługujące kierunki zagraniczne nie powinny być wyprodukowane wcześniej niż przed
5 laty. W przypadku turystyki krajowej mogą być starsze, ale w wielu przypadkach po naszych drogach jeżdżą pojazdy 15-, 18-, a nawet 20-letnie. Powinno się zrobić z tym porządek, bo firmy posiadające tak stary tabor psują rynek konkurencyjnie niskimi cenami, ryzykując życie pasażerów...

Wydanie: 3/2010, TRANSPORT
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail