Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Jak Francuzi chcą gościć turystów?

Już od 6 lat kampania „Bienvenue en France” (Witamy we Francji) jest nierozłącznym elementem przygotowania się francuskiej branży turystycznej do przyjazdu zagranicznych turystów. Na początku sezonu letniego 2010, ATOUT FRANCE ogłosiło VI edycję kampanii. Niezależnie od gałęzi turystyki gościnność jest podstawą wizerunku Francji.


Przedstawiciele branży zrozumieli już, że podejmowanie i nastawienie do turystów musi być głównym punktem oferty turystycznej. Gościć lepiej oznacza więcej sprzedawać, poprzez zbudowanie zadowolenia i przywiązania klienta. Mimo to turystyczny wizerunek Francji i jej pozycja za granicą nadal spotykają się z krytyką. Już szósty rok ATOUT FRANCE włącza się w akcję pod hasłem „gościć lepiej”. W jej ramach 70 tys. przedstawicieli francuskiej branży turystycznej, sygnatariuszy karty gościnności, otrzymało w czerwcu tradycyjne „pakiety gościnności”. Zawarta w nich tradycyjna broszura „książeczka gościnności” ma pomóc przygotować się na przyjęcie klientów z różnych krajów. Książeczka wylicza charakterystyczne cechy i oczekiwania, jakich można spodziewać się ze strony 45 narodowości, odwiedzających Francję. W tym roku uzupełniono listę o 7 nowych narodowości: Bułgarów, Chorwatów, Indonezyjczyków, Filipińczyków, Rumunów, Serbów i Słoweńców. Pakiet zawiera też także nalepkę i wlepkę na szybę, wspierające identyfikację miejsc uczestniczących w kampanii. ATOUT FRANCE wspierany przez partnerów – Accor, Air France, Les Stations Vertes oraz RATP, ogłosiło ponownie konkurs „Branżowi zwycięzcy” (Acteurs gagnants). Konkurs ma na celu motywację branży do podnoszenia jakości przyjmowania gości, poprzez docenienie starań najaktywniejszych podmiotów. Jedną z nagród jest lot nowym Airbusem A380 do Nowego Yorku i z powrotem. By zwiększyć widoczność kampanii i trafić do jeszcze szerszego grona przedstawicieli turystyki, na stacjach metra i kolei RER realizowana jest kampania plakatowa (600 plakatów) od 21 czerwca do 23 lipca oraz od 4 do 18 sierpnia. www.franceguide.com/bienvenue

Wydanie: 3/2010, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

KLM skończył 100 lat!
Najstarsza linia na świecie, która nadal działa pod swoją oryginalną nazwą -  KLM Królewskie Holenderskie Linie Lotnicze obchodzą 100 lat swojego istnienia! W...

GDS - Globalne Systemy Dystrybucji - dodatek do Rynku Turystycznego
Dodatek do Rynku Turystycznego traktujący o technologiach w turystyce.   Jak co roku oddajemy w ręce naszych czytelników specjalny dodatek dotyczący najnowszych...

Hotelarskie Perły Rynku Turystycznego
Coroczny dodatek do Rynku Turystycznego, traktujący o hotelach.   Kolejny raz oddajemy w ręce naszych czytelników dodatek przygotowany wraz z redakcją miesięcznika...

Turyści Neckermanna wracają do kraju
Wydatki poniesione do tej pory przez Mazowiecki Urząd Marszałkowski na dokończenie pobytu i powrót do kraju klientów biura Neckermann Polska wyniosły około 1 mln....

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności