LogosTour odnawia wizerunek

Biuro Turystyki ZNP LogosTour odnawia swój wizerunek. Zmiany obejmują ofertę, promocję i marketing, a także wygląd placówek oraz trzygwiazdkowego hotelu Logos w Krakowie. Przemianie uległ wystrój, hotelowe akcesoria i materiały reklamowe, ale także oferta hotelu. Pojawiły się nowe promocje i atrakcyjne oferty – „Romantyczny weekend dla dwojga”, oferta „Dla Rodzin z Dziećmi” i wiele innych. Zmieniły się także wygląd, charakter i menu restauracji, zatrudniono nowego dyrektora i szefa kuchni. Zmiany wprowadzono także w placówkach w Olsztynie, Krakowie, Wrocławiu i Białymstoku.


W Białymstoku otwarto nowe, zgodne z odmienioną koncepcją, biuro sprzedaży. Przygotowywane jest odnowienie wizerunku pozostałych oddziałów. W efekcie wszystkie placówki będą posiadały spójny, starannie wykończony wystrój: funkcjonalny, elegancki, nawiązujący do podróży i egzotyki. Naturalne kolory, kolonialne meble i oryginalne rękodzieła z dalekich krajów tworzą globtroterską atmosferę. Najnowszy katalog egzotyczny LogosTour wpisuje się w tę konwencję: wyselekcjonowane fotografie, opisy i grafika mają zachęcać do wyjazdów z biurem. LogosTour wprowadza też prestiżową kategorię – „Podróże dla konesera”. Klientami tego segmentu wyjazdów są osoby z grupy VIP, oczekujące najwyższej jakości. W katalogu na sezon 2011 w tej kategorii znalazły się m.in.: USA − Nowy Jork, wycieczka, która poza zwiedzaniem najpopularniejszych zabytków przewiduje prawdziwe perełki rozrywki z najwyższej półki, m.in.: musical na Broadwayu, koncert w Metropolitan Opera, wieczór baletowy w Lincoln Center czy rejs rzeką Hudson w świetle zapalających się neonów, podróż do Japonii – gdzie odwiedza się teatr Kabuki, jeździ ekspresem Shinkansen, ogląda zawody sumo, zażywa relaksującej kąpieli w gorących źródłach czy nocuje w klasztorze buddyjskim.

Wydanie: 9/2010, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail