Obiekty konferencyjne, zjazdy i eventy: Światowe TOP – trendy 2011

Anna Kłossowska
Źródła: PMUSA, IMEX America,
Benchmark Hospitality International


rt_2011_02-26.jpg

W bieżącym roku, podobnie jak w minionym, technologia interaktywna będzie wyznaczała kierunek rozwoju sfery konferencyjno-biznesowej. Oto wybrane trendy, które dostrzegły liczące się w świecie menadżerskie prowadzące tego typu badania.


Większa liczba konferencji: Wzrost zapotrzebowania na eventy, konferencje, zjazdy jest pochodną sytuacji ekonomicznej na świecie i Europie, która przejawia oznaki poprawy po kryzysie 2009 r. Oznacza to wzrost zapotrzebowania na nowoczesne ośrodki konferencyjne.

Wielobranżowy come back:
W związku z lepszymi perspektywami finansowymi do gry, czyli do korzystania z eventów, wrócą firmy z sektora finansów, ubezpieczeń, zdrowia, konsultingowe, hi-tech, edukacyjne.

Powrót do luksusu: Podczas gdy lata 2009 i 2010 przebiegały pod hasłem budżetowej wstrzemięźliwości, w tym roku przewidywane jest zwiększone zainteresowanie organizatorów eventów obiektami drogimi, oferującymi usługi na najwyższym poziomie, za które trzeba będzie zapłacić wysoką cenę. To dobry sygnał dla właścicieli sal konferencyjnych, zwłaszcza połączonych z hotelami i spa – istotne będzie bowiem takie zorganizowanie programu uczestnikom zjazdów, aby znalazł się w nim, obok konieczności uczestnictwa w konferencji, czas na relaks i odpoczynek w komfortowych warunkach.

Pakiety szyte na miarę: Do tej pory organizatorzy wykupywali zazwyczaj w ośrodkach pakiety typu all inclusive i choć nadal będą one popularne, coraz częściej organizator będzie wymagał, aby spełniały określone wymogi jego klientów. Możemy więc mówić raczej o pakietach „szytych na miarę”.

Wzrost udziału social media: Organizatorzy konferencji będą jeszcze bardziej aktywnie korzystać z portali społecznościowych, takich jak...

Wydanie: 9/2010, HOTELE
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail