Jak zbudować najlepszą stronę www hotelu?

rt_2011_02-41.jpgKarolina Szaniawska
*PhoCus Wright’s European Online
Travel Overview, 5th edition


Liczba hoteli w Europie posiadających własne strony internetowe wzrosła w ciągu ostatnich trzech lat niemal trzykrotnie – zauważają analitycy PhoCus Wright w ostatnim raporcie*. Podpowiadamy co uczynić, aby była skuteczna, czyli przyciągała klientów i w rezultacie przynosiła zyski.



W czasie ostatniej edycji e-Travel Forum odbył się panel na temat „Strona internetowa hotelu, czyli jak nie uniemożliwić klientowi zakupu”. Marcin Dragan, dyrektor zarządzający Profitroom (firmy zajmującej się obsługą interaktywną hoteli, w tym budowaniem dla nich stron www), wyróżnił na nim 3 elementy efektywnej strony internetowej. Oto one:


Co i dla kogo?

Identyfikacja, jaki produkt może zaoferować dany obiekt i do kogo jest on kierowany – to punkt wyjścia przy budowaniu funkcjonalnej strony www. Nie może być ona bowiem tylko „maszynką” do rezerwacji noclegów. Każdy hotel oferuje bowiem inne usługi, np. wypoczynek Spa, pakiety dla biznesu, ofertę gastronomiczną, rozrywkową (bankiety, eventy), i in. Gdy zostanie dokładnie określony zakres możliwych usług, trzeba się zastanowić na ile każda z nich jest ważna na tle innych propozycji hotelu, dokonać ich hierarchizacji, a następnie, odpowiednio do tego wyeksponować je na stronie. Równie istotny jest sam klient-odbiorca produktu. Jeśli hotel nastawia się na obsługę biznesu, na zdjęciu promującym obiekt powinien być przedstawiciel tej branży, a nie na przykład para staruszków czy baraszkujących dzieci. Tymczasem często się zdarza, że taka fota...

Wydanie: 9/2010, e-TURYSTYKA
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail