Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Masz wiadomość! (ale po co?)

Zasypywani jesteśmy w biurach
masą wiadomości i newsletterów.
Te ostatnie bardzo często zawierają
istotne dla biura podróży wiadomości,
zwłaszcza gdy pochodzą od współpracujących
z nami touroperatorów,
agentów, hoteli czy linii lotniczych. Sami
z kolei bardziej lub mniej regularnie też



Co zrobić, by nasz newsletter
nie prowokował do
naciśnięcia klawisza „Delete”, by przebił się wśród
dziesiątek innych, by został przeczytany?
To najważniejsze zadanie każdego newslettera
– zwrócić uwagę odbiorcy i przekonać go do
przeczytania i ewentualnego wykorzystania wiadomości w nim
zawartych. W przypadku biur podróży odbiorcą są najczęściej
klienci (zarówno stali, pozyskani niedawno, jak i potencjalni).
Newsletter powinien stać się potężnym narzędziem komunikacji
i marketingu agresywnego (w pozytywnym tego określenia znaczeniu).
Żeby newsletter zrealizował swoje zadania, musi spełniać
kilka warunków.
Odbiorca decyduje o otwarciu lub odrzuceniu maila czytając
tytuł wiadomości i adresata. Fachowcy oceniają, że temat maila
nie powinien przekraczać 8 słów. Powinna w nim znaleźć się nazwa
firmy, nazwa ofert (lub hasło) i sygnał o czym jest wiadomość.
Najprostszy przykład to: XXXXXX Tarvel ogłasza 50% zniżki
do Grecji.



Tam gdzie umieszczamy nadawcę powinniśmy wpisać nazwę
firmy (jeśli ma kilka...

Wydanie: 12/2010, e-TURYSTYKA

  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności