Sopocka integracja branży

Władze Sopotu postawiły na
innowacyjność i utworzyły inicjatywę
sopockiego klastra turystycznego.


Podstawą działań klastrowych jest współpraca tych, którzy
na co dzień konkurują ze sobą. Co miesiąc w Sopocie
odbywają się spotkania klastrowe. Są już realizowane
pierwsze pomysły na promocję miasta i wydłużenie
sezonu turystycznego w Sopocie: Sopocki Kalendarz
Imprez i Sopocki Klub Konferencyjny.
Chociaż Sopot wydaje się być miastem, który nie ma problemu z napływem
turystów, ciągle myśli o rozwoju sopockiego sektora turystycznego.
Obok wielkich inwestycji, takich jak budowa przystani jachtowej przy
Molo, modernizacja Opery Leśnej, budowa Centrum Haffnera, miasto
inwestuje w innowacyjność i kooperacje.


Dlatego samorząd przystąpił
do projektu klastrowego i wyłożył ponad 97 tys. zł na
wkład do projektu. Na całe zadanie dofinansowane
z środków unijnych wydanych zostanie pół miliona
złotych. Projekt potrwa do czerwca 2012 roku.
– Współpraca przedsiębiorstw w Sopocie jest czymś
naturalnym. Zainteresowanie współpracą klastrową
jest bardzo duże, na każde spotkanie przychodzi
coraz więcej osób – mówi Dorota Sykut, koordynator
projektu. – Sopot to małe miasto, gdzie ludzie się
znają. I dlatego jest tu dobra atmosfera nie tylko do
prowadzenia interesów, ale również dla wspólnych
działań.


Do sopockiego klastra turystycznego również chętnie dołączają
podmioty ofertujące turystom rozrywkę i kontakt z wysoką kulturą. Przecież
Sopot to kurort, który od zawsze inspirował artystów. W galeriach,
teatrach i na ulicach można oglądać ich dzieła – dodaje.
Kalendarz imprez
Sopot to centrum kultury i rozrywki, więc jednym z pierwszych...

Wydanie: 2/2011, JEST POMYSŁ
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail