TUI nagroodzone

Firma TUI Poland została laureatem tegorocznej edycji Programu Jakość
Obsługi i tym samym znalazła się wśród 100 najbardziej
przyjaznych firm w Polsce. To już IV edycja programu, w którym
decydujący głos należy nie do ekspertów, ale do konsumentów na
co dzień korzystających z usług tych firm.


O przyznaniu Godła Jakość Obsługi 2011 zadecydowała społeczność trzech
mln konsumentów z dwóch tysięcy miejscowości
z całej Polski. TUI Poland po raz kolejny znalazło się na liście TOP 100
najbardziej przyjaznych firm w Polsce. W skali od -5 do +5
konsumenci ocenili TUI Poland na +4,33. Oznacza to, że doceniają
touroperatora za dbanie o najwyższą jakość obsługi każdego dnia
oraz za otwartość na potrzeby rynku. – Dbanie o zadowolenie klienta
stanowi integralną część naszej strategii marketingowej, dlatego
otrzymane wyróżnienie niezwykle nas cieszy. Oznacza także, że klienci
doceniają nasze wysiłki mające na celu organizację dla nich
beztroskich wakacji – powiedział Piotr Haładus, dyrektor marketingu TUI
Poland.

Wydanie: 6/2011, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail