ERV coraz mocnie jsza na pols kim rynku

W najbliższych latach oddział ERV w Polsce planuje działania, których celem jest utrzymanie pozycji lidera na polskim rynku ubezpieczeń turystycznych oraz dywersyfikacja portfela ubezpieczeniowego. Spółka dokonała rebrandingu. Teraz szykuje nowe produkty i usługi. Marka ERV od 2004 roku obecna jest na rynku polskim i w przeciągu kilku lat zyskała pozycję lidera na polskim rynku ubezpieczeń turystycznych.


Głównym obszarem działania firmy są ubezpieczenia podróży – zarówno indywidualne, grupowe, jak i biznesowe. W Polsce partnerami ERV jest wielu renomowanych organizatorów imprez turystycznych, m.in. Itaka, TUI, Alfa Star, Sun & Fun Holidays oraz Wezyr Holidays. ERV jest również aktywnym członkiem PIU oraz PIT. ERV to jedna z najchętniej wybieranych przez Polaków firm oferujących ubezpieczenia podróży. Bogata oferta sprawia, że każdy może znaleźć odpowiedni dla siebie wariant ochrony ubezpieczeniowej. W przeciągu kilku ostatnich lat ponad 7 mln Polaków wybrało ubezpieczenia ERV. Tylko w 2010 roku spółka ubezpieczyła ponad 1 200 000 Polaków, zachowując wysoki standard obsługi – 85 proc. badanych przyznało ERV najwyższą notę, oceniając jakość likwidacji szkód. Przygotowania do rebrandingu, który objął całą Grupę ERV, trwały blisko rok.


Projekt zmian został opracowany we współpracy z renomowanymi agencjami specjalizującymi się w kreowaniu wizerunku. Powstała nowa identyfikacja wizualna spółki, która stopniowo wdrażana jest na poszczególnych rynkach. Jak mówi Beata Kalitowska, dyrektor zarządzająca ERV w Polsce: – Rynek ubezpieczeń przechodzi ciągłe zmiany, gdyż oczekiwania klientów nieustannie rosną. Jako liderzy na rynku zdecydowaliśmy, że musimy na nie odpowiedzieć. Stąd wraz z rebrandingiem korporacyjnym wprowadzamy nową strategię, która pozwoli nam dotrzeć do różnych grup klientów, oferując im innowacyjne rozwiązania. Zależy nam, aby każdemu, bez względu na jego profil działalności oraz wielkość, dostarczać rozwiązanie dostosowane do jego potrzeb. Liczymy, że podjęte działania pozwolą nam skutecznie konkurować z dotychczas dostępnymi na polskim rynku rozwiązaniami.

Wydanie: 7/2011, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail