St ayPoland.com − najp opularniejszy profil o turystyce przyjazdowej do Polski w serwisie Facebook

Na portalu Facebook działalność
StayPoland.com na bieżąco śledzi
już 28 000 pasjonatów podróży po
Polsce. Największe zainteresowanie
profilem firmy wykazują osoby
mieszkające w Stanach Zjednoczonych. Znaczna część z nich przyznaje się do polskich
korzeni i chętnie poszerza wiedzę o kraju pochodzenia swych przodków.



„Niespodzianką
dla nas okazał się fakt, że tak wiele osób mieszkających na co dzień w USA i deklarujących
polskie pochodzenie jeszcze nie odwiedziło Polski lub zrobiło to dawno temu. Zaskakuje
również ogromne zainteresowanie walorami turystycznymi naszego kraju w tej grupie −
mówi Tomas Zukal, prezes StayPoland.com. − W mediach społecznościowych tkwi wielki
potencjał do przyciągania turystów do Polski” − dodaje. StayPoland.com nie tylko regularnie
publikuje nowe informacje, ale także zachęca czytelników do interakcji. Nawet kilkaset osób
jednocześnie komentuje lub dodaje do ulubionych zamieszczane posty.


Najpopularniejszymi
wątkami w 2011 roku zostały: beatyfikacja Jana Pawła II (717 reakcji), wybór Wrocławia
na Europejską Stolicę Kultury (539 reakcji) oraz galeria zdjęć zamku w Książu (475 reakcji).
Entuzjastyczny odzew fanów profilu StayPoland.com wzbudził również konkurs fotograficzny
na najlepsze zdjęcia Polski. Konkurs trwał 12 miesięcy. Ze zwycięskich zdjęć powstał
kalendarz, który trafił do fanów i do klientów biura podróży StayPoland.com. „Prowadzenie
działań w mediach społecznościowych, mimo iż wymagające ciągłej uwagi i błyskawicznych
reakcji, daje nam mnóstwo satysfakcji i pozwala być wciąż blisko klientów” − stwierdza
Tomas Zukal.

Wydanie: 8/2011, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail